Stoiska reklamowe – projekt i aranżacja przykuwające uwagę

Stoiska reklamowe wykorzystywane są w wielu branżach – ich głównym zastosowaniem jest zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych kontrahentów i klientów w trakcie wydarzeń branżowych oraz eventów promocyjnych. Organizacja stoisk wystawowych wcale nie jest jednak tak prosta jak mogłoby się wydawać. Dowiedz się w jaki sposób zaprojektować i zaaranżować stoiska reklamowe!

Jak zaprojektować stoiska reklamowe i wystawowe?

Podejmując się projektu stoiska reklamowego lub wystawowego przede wszystkim uwzględnić oferowane produkty oraz usługi oraz sposób ich najlepszej prezentacji. Przykładowo firma zajmująca się dystrybucją kafelek nie może pokusić się o zwieszenie ich z sufitu – lawirowanie pomiędzy wiszącymi kafelkami może stanowić zagrożenie dla odwiedzających a ponadto będzie bardzo nieprzyjemne. Zupełnie inne zasady obowiązują branżę modową – ubrania, które są lekkie, mogą śmiało zostać wykorzystane w promocji marki a przy tym, zawieszone, będą się nawet lepiej prezentować umożliwiając zainteresowanym zapoznanie się z printami i nadrukami. Wiesz już, że podczas projektowania musisz uwzględnić ofertę firmy – to właśnie ona zdefiniuje najefektywniejsze sposoby promocji.

Stoiska wystawowe – morze możliwości

Systemy aluminiowe, na których oparta jest konstrukcja stoisk wystawowych, to łatwe w aranżacji, stylowe rozwiązanie wspomagające firmy w efektywnej promocji. Jakie stoiska wystawowe oferują funkcjonalności? Występują w naprawdę wielu wariantach – od takich o kilku metrach powierzchni po niewielkie stoiska wystawiennicze. Wysoka jakość profili sprawia, że wykonane z nich stoiska wystawowe z łatwością można składać i rozkładać co nie tylko ma wpływ na swobodę podczas ich transportu ale również wygodę pracowników przygotowujących stoisko na event lub wydarzenie. Stoiska reklamowe mogą składać się z naprawdę wielu elementów – od podświetlanych ścianek, poprzez półki i stoliki, na których eksponowane mogą być gadżety firmowe oraz produkty, którymi firma chce się pochwalić. Wysokiej jakości stoiska wystawowe mogą zawierać nawet specjalnie przygotowane, podwieszane elementy, które sprawią, że dane stoisko i brand będą zauważalne nawet z dużej odległości.

Doskonałe stoisko wystawowe – jak powinno wyglądać?

Doskonałe stoisko wystawowe musi być nastawione na efekt i zapewniać odwiedzającym przestrzeń oraz swobodę przemieszczania się. Przestronne stoisko wystawowe umożliwia zainteresowanym dokładne zapoznanie się z ofertą firmy dlatego warto zadbać o to, żeby wykorzystać całą jego powierzchnię i wyeksponować detale, które sprawią, że kontrahent lub klient zapamiętają Twój brand. Pamiętaj o tym, że kolorystyka stoiska wystawowego powinna być odzwierciedleniem barw występujących w Twoim logo – wykorzystanie innych kolorów może wiązać się z zaburzeniem spójności przekazu. Wykorzystaj potencjał przestrzeni – wybierając się na targi lub branżowy event firma z wyprzedzeniem dostaje informację o powierzchni, która jest przeznaczona na stoisko. Poznaj miejsce, w którym będziesz promować swoją działalność i upewnij się, czy posiadane przez Ciebie akcesoria pozwolą Ci na skuteczną promocję marki – pod żadnym pozorem nie możesz zniknąć w tłumie konkurencji. Poszukujesz specjalistów zajmujących się organizacją stoisk wystawienniczych? Sprawdź ofertę Foga (na stronie https://www.foga.pl/stoiska-targowe-wystawowe) i stwórz doskonałe stoisko wystawowe przy współpracy z profesjonalistami.

Next Post

Jaki rower elektryczny kupić? Ranking e-bikes

śr. wrz 1 , 2021
Rowery elektryczne zyskują coraz większą popularność. Jako bezpieczne, wąskie i dwukołowe pojazdy są tańszą i bardziej przyjazną środowisku alternatywą dla samochodów a nawet komunikacji miejskiej. Szeroka oferta producentów e-bikes nie ułatwia podjęcia decyzji dlatego z poniższego artykułu dowiesz się jaki rower elektryczny kupić jest najlepiej oraz czym kierować się przy […]
e-bike

Może też Cię zainteresować