Roll up — wymiary i rodzaje

Roll up umożliwia nam zaprezentowanie firmy, produktów lub wydarzenia, a co za tym idzie, ich promowanie, w dowolnym miejscu. Stojak z reklamą możesz zamontować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Nic więc dziwnego, że są one tak chętnie wybierane na targach, akcjach reklamowych czy konferencjach. Przeczytaj nasz tekst i dowiedz się więcej na temat tego, czym są roll up-y!

Czym jest roll up?

To skuteczna forma reklamy, która ma sporo atutów. Najważniejsze z nich to mobilność i możliwość jej wielokrotnego użycia, trwałość oraz elegancja. Roll up-y to nic innego jak stojaki reklamowe, które skonstruowane są w taki sposób, by móc je prosto i wygodnie składać oraz rozwijać. Dzięki temu nie musisz martwić się tym, jak je przewieźć na kolejne wydarzenie, na którym chcesz promować swoją firmę.

Roll up-y robione są na różnych materiałów. Wymienić tutaj można m.in. plakat PCV, poliester, polipropylen czy flagę materiałową.

W większości przypadków konstrukcję nośną stanowią aluminiowe elementy. Dzięki temu stojak niewiele waży.

Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz reklamy

Promować firmę można na różne sposoby. Choć reklama w Internecie uznawana jest za jedną z najskuteczniejszych — a bez strony internetowej ciężko wyobrazić sobie współczesne przedsiębiorstwo — to warto reklamować się również w realu. Roll up doskonale to umożliwia. To przykuwająca uwagę reklama, którą dobrze zabrać ze sobą, jeśli bierzesz udział:

  • w konferencji,
  • na targach,
  • w szkoleniu,
  • w spotkaniu handlowym,
  • i innych zebraniach branżowych.

Roll up 150×200 i inne wymiary

Na rynku znajdziesz różne propozycje roll up-ów. Aby przybliżyć Ci propozycje, które możesz zamówić, weźmiemy pod lupę ofertę Avilo. To firma, która cieszy się sporą popularnością wśród przedsiębiorców, którzy chcą promować się z pomocą gadżetów reklamowych.

W ich ofercie znajdziesz roll upy w różnych wymiarach, między innymi roll up 150×200, 80×200, 85×200 czy 120×200. Jeśli nie wiesz, które rozwiązanie najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku, zachęcamy do kontaktu z firmą.