Namiot handlowy – sposób na sprzedaż pod chmurką

Wiosną, latem, a także wczesną jesienią nie tylko chętniej wychodzimy z domów, ale też częściej spędzamy czas na świeżym powietrzu. Dla firm zajmujących się sprzedażą oznacza to jedno – warto w tym czasie być w miejscach, w których jest najwięcej ludzi. Na wygodną sprzedaż w terenie pozwoli namiot handlowy.

namiot handlowy

Kto najczęściej wykorzystuje namioty handlowe?

Sprzedaż pod namiotem, mimo tego, że stawia pewne ograniczenia oraz wymaga uzyskania odpowiednich uprawnień, jest o wiele tańsza od sklepu stacjonarnego, dlatego nie brakuje osób, które się na nią decydują. Koszty są o wiele niższe niż w przypadku utrzymania lokalu, za który co miesiąc trzeba płacić często niemały czynsz. Szanse dotarcia do klientów ze swoją ofertą są natomiast niejednokrotnie dużo większe, nietrudno więc domyślić się, że przeniesienie sprzedaży do namiotu może zwielokrotnić zyski. Trzeba jednak uczciwie przyznać, że namiot handlowy nie jest odpowiednim miejscem sprzedaży produktów dla każdej branży. Pomimo tego, że rozwiązania tworzone przez producentów namiotów sprawiają, że dobrze zabezpieczają one sprzedawane w nich towary przed wiatrem oraz opadami atmosferycznymi, to jednak większość sprzedawców nie decyduje się na sprzedawanie w nich urządzeń elektronicznych, RTV i AGD, może poza drobnymi akcesoriami. W namiotach handlowych najczęściej sprzedawane są warzywa i owoce, a stragany takie najczęściej wykwitają zarówno w miastach, jak i we wsiach latem, kiedy nie pora roku sprzyja nie tylko handlowi w plenerze, ale również bogactwu różnorodności towarów. Latem też w miejscowościach turystycznych przybywa namiotów, w których sprzedaje się różnego rodzaju pamiątki, zaś ci, którzy mają pozwolenie na sprzedaż alkoholu, tworzą w namiotach minibary, wokół których organizują ogródki piwne. Wreszcie, w ostatnich latach popularna stała się także uliczna sprzedaż używanych książek i tu również namioty handlowe są niezastąpione.

namioty handlowe

Dlaczego namiot handlowy to dobry wybór?

Każdy, kto zdecydował się na sprzedaż z namiotu handlowego wskaże z pewnością inne zalety wybranego przez siebie rozwiązania, ale te, które są najbardziej oczywiste i doceniane przez większość użytkowników takich namiotów, postaramy się tu wymienić. Namiot handlowy warto wybrać, ponieważ:

  • jest tani, ale solidny
  • generuje niższe koszty niż utrzymanie lokalu handlowego
  • jest świetnym rozwiązaniem dla sprzedaży tymczasowej lub obwoźnej
  • pozwala dotrzeć z ofertą tam, gdzie jest najwięcej potencjalnych klientów i jest dla nich łatwiej dostępny (do sklepu klient musi wejść, przed wejściem niekoniecznie wie, co w nim zastanie – w namiocie towary prezentowane są tak, że klient widzi je, przechodząc obok niego przypadkowo, a odpowiednio zaprezentowane, mogą go zatrzymać przy stoisku)
  • umożliwia sprzedaż większości rodzajów towarów, odpowiednio zabezpieczając je przed każdymi warunkami atmosferycznymi

To zaledwie podstawowe zalety namiotów handlowych, a jest ich znacznie więcej. Warto jednak, decydując się na zakup namiotu, wybrać sprawdzonego producenta (np. Vitabri), który oferuje namioty wysokiej jakości, które posłużą nam bez zastrzeżeń przez dłuższy czas.

Next Post

Metody projektowania konstrukcji stalowych

śr. sie 9 , 2017
Zakładano, że połączenia w strukturach konstrukcji stalowych zachowywały się jako przypięte lub sztywne, aby można było zarządzać obliczeniami projektowymi. W „prostej konstrukcji” łączenia są przykręcane. „Konstrukcja ciągła” zakłada, że połączenia są sztywne, i że nie zachodzi względna rotacja połączonych elementów niezależnie od zastosowanego momentu.
budynek stalowy

Może też Cię zainteresować